24/7 HULP BIJ PECH ONDERWEG
Na afloop van de fabrieksgarantie
Mitsubishi Motors Mobiliteitsservice biedt u hulp bij pech onderweg in heel europa, 24 uur per dag, 7 dagen per week. En hebt u een lekke band, per ongeluk verkeerde brandstof getankt of uw sleutel verloren? Ook dan wordt u geholpen.U ontvangt deze gratis service bij elke onderhoudsbeurt.
UITGEBREIDE DEKKING
Mitsubishi Motors Mobiliteitsservice biedt u een uitgebreide dekking en vergoedt o.a. kosten van vervangend vervoer, hotelovernachtingen en repatriëring van uw auto uit het buitenland. Bekijk hier de Algemene voorwaarden Mitsubishi Mobiliteits Service.
WAT TE DOEN IN GEVAL VAN PECH?
Neem bij pech of een ongeval direct contact op met de alarmcentrale. Zij helpen u meteen weer op weg.
Telefoon alarmcentrale +31(0)592 390871
Telefoon De Auto Avenue +31(0)13 5443330
Houd altijd de volgende gegevens bij de hand:
- Kenteken van de auto
- Telefoonnummer waarop u bereikbaar bent
- Plaats waar de auto zich bevindt
Belangrijke tip:
Voor het verkrijgen van een huurauto van een autoverhuurbedrijf dient u uw rijbewijs alsmede uw bankpas of creditcard te tonen. In het buitenland vraagt het autoverhuurbedrijf altijd om een creditcard voor de borgstelling.